Programozás alapjai vizsga

A mai napon sikeresen levizsgáztam Programozás alapjai tantárgyból, Gergely Tamás tanárúrnál szóbelin. Ez volt a félév utolsó vizsgája számomra, vagyis sikeresen folytathatom az egyetem második félévét :)
A vizsga úgy nézett ki hogy 10-órára mentünk a 221-es terembe. Semmi gond nem volt, a tanár nem késett, csak egy diák, de nem csinált belőle problémát.
4-en mentek az első padsorba tételt húzni, a 2. sorba azok mentek akik a gyakorlati ZH eredményüket akarták javítani, majd a harmadikba sorba és a folyosóra azok akik várták hogy levizsgázzon az egyik első sorba lévő. Olyan 6. helyen vizsgázhattam, eléggé idegfeszítő volt a várakozás.
A tételek amit húztam:
- Szoftverfejlesztési modellek, vízesés modell 5(7) lépés
- Modulokból felépülő program, fordítás...
- Hanoi tornyai rekurzív függvénnyel algoritmus tervezés, kód, stb.
Sajnos hanoi tornyai nemigazán ment, de szerencsére a tanárúr sok segítő kérdést tett fel, amikre nagyjából tudtam válaszolni.

0 comments: